نوشته کلمه الله
این مغازه مجهز به دوربین مدار بسته می‌باشد
رفتم سوپر مارکتی دیدم بالای در مغازه نوشته این مغازه مجهز به دوربین مداربسته می‌باشد. موقع حساب کردن نگاهی به سقف و گوشه و کنار انداختم ولی هیچ اثری از دوربین ندیدم.
گفتم: «این دوربین مداربسته را کجا نصب کردیده‌اید؟»
اشاره به قاب بالای سرش کرد که دیدم کلمه الله نوشته شده و گفت: «این بهترین دوربین مداربسته جهان است و نوشته من هم برای یادآوری به خودم و مردم می‌باشد که بدانیم همیشه یک نفر اعمال ما را زیر نظر دارد و او خداوند است.»

شاگردی که شیفته استادش بود تصمیم گرفت تمام حرکات و سکنات استادش را زیر نظر بگیرد. فکر می کرد اگر کارهای او را بکند فرزانگی او را هم به دست خواهد آورد. استاد فقط لباس سفید می پوشید، شاگرد هم فقط لباس س... ادامه حکایت

حکایت های بیشتر:

نظر شما در مورد این حکایت چیست؟

پرسش تصادفی: جواب 2 منهای 2؟

نطرات کاربران:



1

این جمله رو توی یکی از خیابونای شهرمون زده بودند ( این مکان به دوربین مدار بسته مجهز است یا عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنیم) از همون روز که خوندمش تو ذهنمه و خیلی جاها کمکم کرده


2

خیلیییییییی قشنگگگگگگگگگگگگگ بوووووووددددددددد


3

خیلیییییییی قشنگگگگگگگگگگگگگ بوووووووددددددددد


4

احسنت


5

عالیه بشرط اینکه بیننده خودش رو نزنه به کوری!!!


6

ه زیرکانه و حکیمانه احسنت


7

عالی


8

تشکر عالم درمحضر خداست


9

فقط خود خدا


10

عالی بود. ای کاش بجای تابلوهای تبلیغاتی که مصرف گرایی را رواج می دهند، چنین تابلوهایی در سرتاسر شهرهای بزرگ یا حداقل در تقاطع های اصلی این شهرها نصب شود تا مرتباً به شهروندان یادآوری کند که خدا همه جا حضور دارد و هیچ نیازی به اسکن چشم یا اثر انگشت برای ورود به زندگی اسرارآمیز و سراسر اشتباه و گناه آنها ندارد. فقط دارد به ما فرصت می دهد تا از راهی که به اشتباه رفته ایم زودتر برگردیم.


11

عالی بود


12

من مغازه خرازی منو باز دارم با انکه مجهز به دوربین می باشد بارها کالا هاییا از مغاز ه دزدیده اند که مجبور شدم بنویسم اگر از خدا نمی ترسید از دوربین های مغازه بترسید.


اگر نظری که درج کردید نمایش داده نشده است بر روی برزورسانی نظرات کلیک کنید

بروزرسانی نظرات