نقاشی دو زن حال حرف زدن
دروغ نشنیده
دو زن با هم حرف می‌زدند. ناگهان یکی از آن دو که بی‌وقفه حرف می‌زد و تقریباً اجازه حرف زدن به دیگری نمی‌داد، گفت: «و حالا باید برات بگم که دیروز چه چیزایی از دهان همسایه‌ات درباره تو شنیدم...»
دوستش گفت: «این دروغ است!»
زن پرحرف تعجب کرد و با ناراحتی گفت: «وا، من که هنوز چیزی نگفتم، چطور ادعا می‌کنی که من دروغ می‌گم؟!»
دوستش جواب داد: «من اصلاً نمی‌تونم فکر کنم تو چیزی شنیده باشی، برای اینکه به هیچ کس اجازه حرف زدن نمی‌دهی.»

پادشاهی خواب دید که همه دندان های او افتاده است. خوابگذار را فراخواند و تعبیر خواب را جویا شد. خوابگذار گفت: «پادشاه به سلامت باد، همه نزدیکان شما پیش از شما می میرند به گونه ای بعد از شما کسی نمی مان... ادامه حکایت

حکایت های بیشتر:

نظر شما در مورد این حکایت چیست؟

پرسش تصادفی: ضرب 2 در 3؟

نطرات کاربران:



1

جالب بود.مرسی


2

هرهرهرهربی مزه بود


3

خوبه بد نبود


4

بسیار عالی


5

:


6

بسیار زیبا


7

ندانستن آداب گفتگو که متاسفانه در میان مردم ما بسیار شایع هست که چند پیامد عمده رو به دنبال دارد؛از جمله اینکه دوست داریم فقط گوینده باشیم، پس صرفا برای اینکه مخاطب یا مخاطبان به صحبت های ما گوش بدهند، صبر می کنیم و کوچک ترین توجهی به صحبت های طرف مقابل نداریم. دیگر اینکه این امر موجب عدم یادگیری در ما می شود. چرا که در مدارس، دانشگاه ها، همایض ها و دیگر مکان های آموزشی حوصله گوش دادن نداریم.
عزیزان جان بیایید از همین حالا مهارت گوش دادن رو تمرین کنیم. این مهارت حتی می تونه به کاهش رنجش ها، مشاجرات و دلخوری ها کمک کنه.


8

خوب بود


9

اونایی که خوششون نیومد لطفا نظر ندن


10

کاملا درسته


11

این زن مثل مادرشوهرمنه از بس حرف میزنه نمیزاره کسی باهاش حرف بزنه وقتی هم که ساکته اگه باهاش حرف بزنی سرش را اصلابلند نمیکنه و اینگار نه اینگار که باهاش حرف زدی آدم از مصاحبت باهاش خسته میشه.فکرکنم این یجور بیماری باشه.


اگر نظری که درج کردید نمایش داده نشده است بر روی برزورسانی نظرات کلیک کنید

بروزرسانی نظرات